Evästeiden asetusten hallinta
Spartoo käyttää evästeitä, jotka ovat tarpeellisia ja välttämättömiä verkkosivuston toiminnan kannalta, sekä sen sisällön parantamiseksi. Evästeitä käytetään myös sivustoliikenteen analysointiin. Kumppanimme käyttävät evästeitä henkilökohtaisen mainonnan näyttämiseen selaimesi ja profiilisi perusteella. Jos napsautat alla olevaa "Hyväksy kaikki ja sulje"-linkkiä, voit muuttaa asetuksiasi milloin tahansa suoraan asiakastililläsi. Jos napsautat "Hylkää kaikki", jäävät käyttöön ainoastaan sivuston toiminnan kannalta välttämättömät evästeet.
postnord visa mastercard klarna
Ilmainen toimitus ja palautus
Spartoo
Käyttäjätili
Suosikit
0 Ostoskori
Menu

Ohje

Kysymyksesi asiakaspalveluun
(+358) 9424 50266
ma-pe klo 10h-14h / 15h-18h
Valitse aihe
Ennen tilausta
Tilauksen jälkeen
Käyttäjätilini
Ota yhteyttä asiakaspalvelijaan

Ennen tilausta

Huomasin virheen sivustolla

Huomasin virheen sivustolla

Huomasin virheen sivustolla
Kiinnitämme erityistä huomiota sivustomme ylläpitoon ja pyrimme parantamaan palvelujamme jatkuvasti. Jos tästä huolimatta huomaat virheen sivustollamme, ota yhteyttä meihin joko yhteydenottolomakkeen avulla tai soittamalla numeroon 09 424 50266. Kiitämme sinua avustasi.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Maksu

Maksu

Maksutavat
Spartoon tuotteille:
  • Luottokortti Visa tai Mastercard;
  • Luottokortti Visa tai Mastercard 3 erässä (valittavissa yli 50 euron arvoisille tilauksille, palvelu hinnaltaan 5 euroa);
  • Paypal;
  • Maksu verkkopankin kautta;
  • Maksu pankkisiirrolla;
  • Klarna-lasku;
  • Maksu toimituksen yhteydessä (maksu toimittajalle ainoastaan käteisellä, palvelu hinnaltaan 7,50 euroa);
  • Spartoo-lahjakortti;
Yhteistyökumppanituotteille :
  • Luottokortti Visa tai Mastercard (1 erässä);
  • Paypal ;
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Turvattu maksu
Takaamme sinulle maksimaalisen maksuturvallisuuden sivustollamme. Kiinnitämme erityishuomiota verkkomaksuihin liittyviin turvallisuuskysymyksiin. Tietosi lähetetään palvelimelle koodattuina SSL-turvallisuusnormia (Secure Socket Layer) käyttäen ja ne siirretään turvatusti CIC-pankillemme. Tietojasi ei koskaan säilytetä, eikä niihin pääse koskaan käsiksi kolmannet osapuolet. Kaikki toimenpiteet tehdään täysin turvallisuusstandardien mukaisesti, eikä edes meillä täällä asiakaspalvelussa ole näkyvillä korttisi tietoja (jos siis maksat pankki/luottokortilla). Kun saavut maksusivulle, voit huomata, että osoitekentässä lukee « https », mikä tarkoittaa sitä, että maksutapahtuma on täysin turvattu. Lisää tietoa turvatusta maksusta saat halutessasi sivustomme Yleisistä myyntiehdoista : http://www.spartoo.fi/yleiset_myyntiehdot.php
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Verot
Verkkosivustollamme olevat hinnat noudattavat ranskan verotuskäytäntöjä.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Maksuni vahvistaminen ei onnistu
Mikäli pankkisi ei hyväksy maksuasi, tilaus peruuntuu automaattisesti, eikä sinulta peritä tilauksen maksua. Kehotamme sinua olemaan yhteydessä pankkiisi ja tiedustelemaan heidän ehtojansa internetissä suoritettavien ostojen maksamiseen. Voit sitten tehdä uuden tilauksen.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Miten toimin, mikäli pankkini hylkää maksun ?
Mikäli pankkisi ei hyväksy maksuasi, tilaus peruuntuu automaattisesti, eikä sinulta peritä tilauksen maksua. Kehotamme sinua olemaan yhteydessä pankkiisi ja tiedustelemaan heidän ehtojansa internetissä suoritettavien ostojen maksamiseen. Voit sitten tehdä uuden tilauksen.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Ongelmat tilauksen vahvistamisen yhteydessä

Ongelmat tilauksen vahvistamisen yhteydessä

Tilaukseni ei näy käyttäjätililläni
Mikäli tilauksesi ei näy käyttäjätililläsi, voit olla meihin yhteydessä tästä. Jotta voisimme palvella sinua nopeammin kerrothan meille tekemäsi tilauksen tilausnumerosi ja tilauspäivämäärän, mikäli sinulta ne löytyy.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
En löydä enää alennuskuponkiani tai lahjakorttiani
Mikäli sinulle on alennuskoodeja ja lahjakortteja, voit tarkastella niitä käyttäjätilisi osiossa « Omat etuni» . Tässä osiossa näet kaikki voimassaolevat etuutesi ja voit halutessasi tarkastella niiden käyttöehtoja klikkaamalla kohtaan « katso lisätietoja täältä» .
Otathan huomioon, että alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Mikäli sis teet palautuksen tuotteille, joihin olet käyttänyt alennuskoodia, ei sinun ole enää mahdollista käyttää samaa koodia uutta tilausta tehdessäsi.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Alennuskoodejani/lahjakorttejani ei ole otettu huomioon
Saat tietoa alennuskoodien ja lahjakorttien käyttöehdoista alennuskupongin alapuolelta kohdasta « katso lisätietoja täältä » . Lahjakortit ja alennuskupongit löydät klikkaamalla « käyttäjätilini » otsikon alta Omat etuni ». Otathan huomioon, että alennuskoodeja ei voi käyttää jo alennetuille tuotteille. Alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä ja niissä saattaa olla minimiostoraja. Alennuskoodeja ei voi käyttää yhteistyökumppanituotteiden tilaamiseen.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Maksuni vahvistaminen ei onnistu
Spartoon mobilisaation ja pankkiliikenteen laadukkuudesta huolimatta joskus maksun yhteydessä saattaa esiintyä tilapäisiä häiriöitä. Kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme kertoa, miten sinun tulisi seuraavaksi toimia.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Palautukset ja hyvitykset

Palautukset ja hyvitykset

Palautusaika
Palautusaika Spartoon tuotteille
Sinulla on 30 päivää aikaa tehdä palautuspyyntö, siitä hetkestä laskien, kun olet vastaanottanut paketin.

Palautusaika yhteistyökumppanituotteille
Sinulla on yleensä 14 päivää aikaa tehdä palautuspyyntö, siitä hetkestä laskien, kun olet vastaanottanut paketin. Voit valita ainoastaan tavallisen hyvityksen. Ehdot voivat vaihdella myyjien välillä, joten suosittelemme sinua tutustumaan kunkin yhteistyökumppanin palautusehtoihin klikkaamalla tuotekuvauksen yhteydessä löytyvää linkkiä « Katso palautuskäytännöt». .
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Palautusprosessi
Palautukset Spartoon tuotteille Jotta voisit tehdä palautuspyynnön, kirjaudu käyttäjätilillesi ja valitse "palautukseni" otsikon alta « tee palautuspyyntö » . Seuraa sitten seuraavia palautusohjeita :
  1. Valitse tilaus, jolle haluat tehdä palautuksen. Valitse sitten rastittamalla tuotteet, jotka haluat palauttaa kyseisestä tilauksesta ja palautuksen syy.
  2. Valitse palautuksen noutotapa: -Mypack-palautus : palautus valitsemaasi Mypack-palautuspisteeseen tämän aukioloaikojen puitteissa, tai,- UPS- palautus: UPS noutaa paketin kotoasi.
  3. Tulosta palautuslomake, joka sinulle on lähetetty myös sähköpostiisi. Tämä palautuslomake on voimassa 30 päivää palautuspyynnön tekemisen jälkeen.
  4. Vie paketti kohdassa 2 valitsemaasi palautuspisteeseen (tai kotoa haku UPS-palautuksen tapauksessa). Palautettava tuote täytyy palauttaa sen alkuperäisessä laatikossa ja suojamuovissa. Palausta ei hyväksytä, mikäli tuote ei ole uuden veroinen (likainen, rikkinäinen, käytetty). Tuote lähetetään tällöin sinulle takaisin, eikä sitä hyvitetä.
  5. Voit seurata palautustasi käyttäjätililläsi kohdassa «palautukseni » ja valitsemalla « Katso viimeisin palautukseni».
  6. Kun paketti on saapunut varastollemme ja palautus on käsitelty, teemme palautetuille tuotteille hyvityksen tai lähetämme tilalle toisen koon mikäli olet näin valinnut. Hyvitys tehdään sinulle alkuperäisen maksutapasi mukaisesti. - Hyvitykset pankkitilille ja luottokortille: hyvityksen saapuminen tilille/kortille kestää yleensä muutaman pankkipäivän. - Maksu kolmessa erässä: Sinulle hyvitetään jo maksamasi osuus ja loput mahdollisesti jäljellä olevat maksuerät mitätöidään. Tämän maksutavan valitsemisesta maksamaasi 5 euroa ei hyvitetä. - Mikäli pankkikorttisi on vanhentunut tai vanhenemassa, pyydämme sinulta pankkitilin tietoja, jotta voimme suorittaa hyvityksen pankkisiirtona pankkitilillesi.
Palautukset yhteistyökumppanin tuotteille
Yhteistyökumppanin tuotteet on mahdollista palauttaa, palautusajan puitteissa . Saat lisätietoa yhteistyökumppanituotteiden palautusajoista käyttäjätililtäsi tekemääsi tilausta tarkastelemalla kohdasta « palautuksen ehdot » . Tehdäksesi palautuksen, tulee sinun kirjautua käyttäjätilillesi kohtaan palautukseni. Voit valita täältä «tee palautuspyyntö» . Seuraa sitten seuraavia ohjeita:
Palautusprosessi: Ota huomioon, että palautus yhteiskumppanituotteille saattaa olla maksullinen.
  1. Valitse tilaus, jonka tuotteita haluat palauttaa ja palautuksen syy. Viimeistele palautuspyyntö.
  2. Saat sähköpostiisi osoitteen, jonne tuote tulee lähettää, tai valmiiksi maketun palautuslomakkeen mikäli kyseisellä myyjällä on ilmainen palautus. Saat lisäksi palautuskoodisi, joka sinun tulee kopioida paperille ja liittää paketin mukaan sisäpuolelle, jotta yhteistyökumppanimme pystyy tunnistamaan palautuksesi.
  3. Palauta tuote sen alkuperäisessä laatikossa (kenkälaatikko tai muovikäärö) ja pakkaa se palautusta varten pahvilaatikkoon.
  4. Palauta paketti (johon on merkitty yhteistyökumppanin osoite) myyjälle haluamaasi kuljetusyhtiötä käyttäen jos kyseessä on maksullinen palautus, tai palautuslomakkeessa merkittyä kuljetusyhtiötä käyttäen jos kyseessä on ilmainen palautus.
Kun palautus on vastaanotettu, yhteistyökumppanimme hyväksyy palautuksen ja Spartoo hyvittää tuotteen hinnan sinulle (hyvityksen pitäisi näkyä tilillä viimeistään 30 päivän päästä palautuksen saapumisen jälkeen).
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Palautukset ja hyvitykset
Spartoon tuotteiden palautusehdot
Kaikki Spartoo.fi-sivustolta ostetut tuotteet voidaan vaihtaa tai palauttaa hyvitystä vastaan. Vaihto toiseen kokoon on mahdollista, jos mallia on vielä varastossa halutussa koossa. Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on suoritettava seuraavien ohjeiden mukaisesti:
Jotta palautukset voidaan vahvistaa, tulee niiden täyttää seuraavat vaatimukset:
  • Tuotetta ei ole käytetty ulkona ;
  • Tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin uudenveroinen ;
  • Palautettavan tuotteen tulee olla sama kuin toimitettu tuote ;
  • Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan (alkuperäisessä kenkälaatikossa, jota ei saa teipata), ja pakkauslaatikko tulee olla huolellisesti suljettu ;
  • Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
  • Tyhjinä lähetettyjä pakkauksia ei vaihdeta tai hyvitetä ;
  • Seuraa palautusohjeita ;
On tärkeää noudattaa palautusohjeita, alkaen asiakastilillä täytettävästä palautuspyynnöstä. Palautusten käsittelyaika on 7-10 arkipäivää. Palautusehdot yhteistyökumppanituotteille "Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot tuotekuvauksissa). Yhteistyökumppanituotteen palautusehdot löydät tilausta tehdessäsi tuotekuvauksesta kohdasta "katso palautusehdot".
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Kuinka voin saada hyvityksen ?
Olet suorittanut palautuksen, mutta et ole noudattanut palautusohjeita. Ei mitään hätää, jos olet laittanut paketin tulemaan takaisin oikeaan osoitteeseen, ei minkäänlaista ongelmaa tulisi olla. Varaudu kuitenkin siihen, että palautuksen käsittelyaika tulee olemaan normaalia pidempi, koska ohjeiden mukaan tehdyt palautukset käsitellään ensisijaisesti nopeiten ja myös koska meidän tulee tunnistaa ja tarkistaa pakettisi. Tällaisen ns. tuntemattoman palautuksen käsittelyaika on vähintäänkin muutaman viikon pidempi, kuin tavallisen palautuksen, joka on noin 10 arkipäivää.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Palautusmaksu
Palautusmaksut Spartoon tuotteille
    Palautus Spartoon tuotteille on sinulle täysin maksuton. Voit valita palautustavaksi joko Mypack -palautuksen (palautus palautuspisteeseen) tai UPS -palautuksen (UPS noutaa palautuksen kotiosoitteestasi).
Palautusmaksut yhteistyökumppanien tuotteille
Yhteistyökumppanien tuotteiilla on omat palautus- ja toimitusehtonsa. Saadaksesi lisätietoa yhteistyökumpppanituotteen palautusehdoista, kirjaudu asiakastilillesi kohdassa « Katso palautuksen ehdot » .
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
Vaihdot
Vaihto Spartoon tuotteille
  • Vaihtaminen toiseen kokoon
Sinun on mahdollista vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa. Tämä onnistuu palautuspyyntöä tehdessäsi, kun valitset palautuksellesi vaihdon (hyvityksen sijaan) ja koon, jonka haluaisit saada.
  • Värin tai mallin vaihtaminen
Tuotteen vaihtaminen toiseen väriin tai malliin ei ole mahdollista. Tässä tapauksessa voit kuitenkin aina palauttaa saamasi tuotteen täyttä hyvitystä vastaan ja tehdä uuden tilauksen haluamallesi värille/mallille.
Vaihto yhteistyökumppanituotteille
Yhteistyökumppanituotteille ei ole mahdollista tehdä vaihtoa. Voit kuitenkin aina palauttaa tilaamasi tuotteen hyvitystä vastaan ja tehdä uuden tilauksen sivustollamme.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Tee tilaus

Tee tilaus

Kuinka voin tehdä tilauksen ?
  • Lisätäksesi tuotteen ostoskoriisi, valitse haluamasi koko kohdasta « Kokosi» ja sen jälkeen vahvista valintasi klikkaamalla kohtaan « Lisää ». Vain heti saatavilla olevat koot ovat näkyvissä tässä pudotusvalikossa.
  • Kun olet valikoinut haluamasi tuotteet ostoskoriin ja haluat viimeistellä tilauksesi, klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa painiketta « Ostoskorini » ja sen jälkeen vihreää «Tilaa» -painiketta.
  • Seuraavan viiden etapin kautta voit viimeistellä tilauksesi :
    • Mikäli sinulla on alennuskoodi, kirjoita koodi sivun alareunassa olevaan alennuskoodi -kenttään ;
    • Valitse haluamasi maksutapa;
    • Valitse haluamasi toimitustapa;
    • Valitse haluamasi toimitusosoite;
    Huomioi että toimitusosoitteen tulee olla siinä maassa, johon tilaamasi sivusto toimittaa tuotteita (spartoo.fi sivusto toimittaa Suomeen, spartoo.com Ranskaan, spartoo.es Espanjaan jne.)
  • Ennen tilauksen vahvistusta, tarkista tilauksesi yhteenveto ja toimitusosoite. Valitse lopuksi sinulle sopiva maksutapa ja sitä varten tarvittavat tiedot.
  • Tilaus on nyt valmis. Saat pian sähköpostiisi vahvistusviestin tilausnumeron kera ja toisen sähköpostin, kun tilauksesi on lähtenyt matkaan. Saat lisätietoa tilauksesi etenemisestä sivuston oikeassa yläkulmassa olevaa « käyttäjätilini » -painiketta klikkaamalla ja valitsemalla sieltä « tilaukseni » -otsikon alta « katso viimeisin tilaukseni» . Tämän otsikon alta näet kaikki tekemäsi tilaukset, uudet ja vanhat sekä kuitin jokaisesta tilauksesta. Tilauksiin liittyviin kysymyksiin löydät yleensä vastaukset otsikon « Tilaukseni » alta. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi täältä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Käytä alennuskuponki tai lahjakortti
    Jos sinulla on alennuskuponki käyttäjätililläsi osiossa « Omat etuni », voit käyttää sen hyväksesi tilausta tehdessäsi, tilauksen maksusivulla kohdassa 2 ”Alennuskoodi”. Syötä alennuskoodisi sille varattuun kenttään, tai valitse lahjakorttisi esillä olevasta pudotusvalikosta ja se tullaan yhdistämään tilaukseesi automaattisesti.Tämä pudotusvalikko on näkyvillä ainoastaan jos sinulla on voimassaoleva lahjakortti käytettävissäsi. Mikäli lahjakorttisi on voimassa ja sen käyttöehdot täyttyvät kyseiselle tilaukselle, alennus lasketaan tilaukseen automaattisesti. Jos ruudulle ilmestyy virheilmoitus, tarkista, että tilauksesi täyttää lahjakortin käyttämiseksi edellytettävät ehdot (kuponkien ehdot näet käyttäjätililtäsi, osiosta «Omat etuni» ja «katso lisätietoja täältä»).
    Huomio :
    1. Spartoon alennuskoodit ja lahjakortit eivät ole yhdistettävissä Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin, jotka ovat erotettavissa maininnasta « Kumppanituote ».
    2. Alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Mikäli palautat tuotteen, ei sinun ole enää mahdollista käyttää samaa alennuskoodia uutta tilausta tehdessäsi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Osta lahjakortti
    Lahjakortti toimii maksuvälineenä pankkikortin tapaan. Se voidaan siis valita maksutavaksi maksutapahtuman yhteydessä.
    Tarjoa lahjakortti ystävällesi : Sinun on mahdollista ostaa lahjakortteja ystävillesi Spartoon nettikauppaan:
    • Valitse lahjakortille haluamasi summa ;
    • kirjoita viesti lahjakortin saajalle ;
    • Lähetä se sähköpostitse tai tulosta se ja anna se itse lahjan saajalle ;
    Lahjakortti on voimassa vuoden ajan sen aktivointipäivästä lähtien.
    Huomio : Spartoon lahjakortit eivät ole yhdistettävissä Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin, jotka ovat erotettavissa maininnasta « Kumppanituote ». Ostaaksesi lahjakortin, kirjaudu sivulle https://www.spartoo.fi/lahjakortti.php
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Ostoskorini
    Tuotteiden lisääminen ostoskoriin:
    Siirry haluamasi tuotteen tuotesivulle. Valitse haluamasi koko ja klikkaa nappulaa « Lisää ostoskoriin ».
    Ostoskorin sisällön vahvistaminen:
    Kun haluat vahvistaa tilauksesi, klikkaa sivuston oikeassa yläkulmassa olevaa « ostoskorini » nappulaa ja sen jälkeen vihreää « tilaa » nappia.
    Tuotteen poistaminen ostoskorista:
    Poistaaksesi tuotteen ostoskoristasi, tulee sinun ensiksi klikata kohtaan « Ostoskori » sivun oikeasta yläkulmasta. Sinut ohjataan välittömästi ostoskoriisi ja voit poistaa tuotteen klikkaamalla poista-kuvaketta (raksi). Jos haluat muokata kappalemääriä jo ostoskorissa oleville tuotteille (sama väri ja koko), neuvomme sinua käyttämään ja – symboleita sarakkeessa «Määrä».
    Ostoskorin sisällön vahvistusaika:
    Ostokset pysyvät varattuina sinulle ostoskorissasi 15 minuutin ajan. Tämän ajan sisällä nämä tuotteen eivät ole valittavissa muille asiakkaillemme. 15 minuutin ylityttyä valitsemasi tuotteet siirtyvät jälleen myytäväksi sivustollamme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Toimitus

    Toimitusalue

    Toimitusalue
    Spartoo.fi toimittaa ainoastaan Suomeen. Valitettavasti emme voi tehdä toimituksia Ahvenanmaalle, emmekä Suomen rajojen ulkopuolelle. Voit tarkistaa Spartoon muilta sivuilta, toimittavatko he sinun asuinmaahasi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tee tilaus muuhun kuin kotiosoitteeseen

    Tee tilaus muuhun kuin kotiosoitteeseen
    Spartoon tuotteet
    Spartoo.fi tarjoaa sinulle lukuisia toimitusvaihtoehtoja myös muualle kuin kotiisi.
    • UPS toimituksen kanssa voit valita toimituksen vaikka työpaikallesi tai ystäväsi luo.
    • Spartoo.fi tarjoaa lukuisia toimituspisteitä Mypack-toimituksen kanssa. Voit valita toimituksen sinulle lähimpään pisteeseen (K-Market, Matkahuolto, R-Kioski...)

    • Yhteistyökumppaneiden tuotteet
      "Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot tuotekuvauksissa).
      Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Toimitustavat, -maksut - ja - ajat

    Toimitustavat, -maksut - ja - ajat
    Toimitus Mypack-noutopisteeseen Toimitusaika: 6-8 arkipäivää. Toimitusmaksu : alle 30 € tilauksille, 2,99 € toimituskulut, yli 30 € tilauksille : ilmainen toimitus
    UPS-standarditoimitus (tilaukselle merkittyyn osoitteeseen) Toimitusaika: 5-6 arkipäivää. Huom! Toimitusaika lasketaan asiakkaan osoitteen mukaan ja arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen maksusivulla. Toimitusmaksu: 5.99€
    UPS-pikatoimitus (tilaukselle merkittyyn osoitteeseen) Toimitusaika: 1-2 arkipäivää. Huom! Toimitusaika lasketaan asiakkaan osoitteen mukaan ja arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen maksusivulla. Toimitusmaksu: 15.99€
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tuotevalikoima

    Tuotteiden koot

    Myykö Spartoo suuria kokoja?
    Meidän tavoitteenamme Spartoolla on tarjota mahdollisimman kattava ja monipuolinen valikoima asiakkaillemme. Tästä syystä olemmekin laittaneet sivustollemme esille myös laajan valikoiman suuria kokoja. Kokoja löytyy kokoon 54 asti miehille ja 41 naisille. Tutustuaksesi suurien kokojen valikoimaamme, klikkaa seuraavaa linkkiä: http://www.spartoo.fi/kengat-suuret-koot.php. Voit lisäksi käyttää hyväksesi tarkennettua hakua sivustollamme ja etsiä tuotteita paitsi koon, myös tyylin, kategorian, hinnan tai materiaalien mukaan.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Spartoo ja väärentäminen

    Spartoo ja anti-piratismi
    Väärennettyjen tuotteiden ja piraattikopioiden myynti on laissa kiellettyä ja se johtaa rangaistusmenettelyyn. Koska Spartoo kunnioittaa lakia, ostamme tuotteet suoraan virallisilta ja luotettavilta valmistajilta.
    Ei siis ole mahdollista, että asiakkaamme vastaanottaisivat epäaitoja tuotteita.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Varaa tuote

    Varaa tuote
    Valitettavasti emme voi varata tuotetta sinulle Spartoo.fi-sivulla. Tuotetta pidetään varattuna kun se on maksettu. Ostoskorissasi olevat tuotteet ovat kuitenkin varattuja sinulle jonkin aikaa ennen kuin tuotteet menevät yleiseen myyntiin. Suosittelemme siis tilauksen tekoa mahdollisimman pian varmistaaksesi tuotteiden saatavuuden.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tuotteiden saatavuus

    Tuotteiden saatavuus
    Spartoon sivustolla näkyvät ainoastaan ne tuotteet, jotka ovat sillä hetkellä saatavilla. Mikäli tarvitsemaasi kokoa ei sivuston tietojen mukaan ole saatavilla, voit tehdä kokohälytyksen tuotekuvaussivulla seuraavasti:
    Kokohälytys: Voit halutessasi tehdä tuotteen sivulta "kokohälytyksen" syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja valitsemalla haluamasi koon. Näin toimiessasi saat ilmoituksen sähköpostiisi heti jos/kun kyseistä kenkää sinun koossasi on tullut lisää varastoomme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tuotteiden koot

    Kuinka valita oikea vaatekoko?
    Jotta osaisit valita itsellesi oikean koon, suosittelemme sinua kiinnittämään huomiota kokosuositukseen, joka ilmoitetaan jokaisen tuotekuvauksen yhteydessä. Tämä suositus perustuu asiakkailta saamaamme palautteeseen : suosittelemme sen seuraamista, mutta on totta kai olemassa myös pieni mahdollisuus, ettei se pidäkään paikkaansa juuri sinun kohdallasi. Voit tutustua myös koko-oppaaseen, joka sijaitsee tuotekuvauksen alapuolella.
    Eikö haluaamaasi kokoa ole saatavilla? Voit halutessasi tehdä tuotteen sivulta "kokohälytyksen" syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja valitsemalla haluamasi koon. Näin toimiessasi saat ilmoituksen sähköpostiisi heti, kun kyseistä kenkää sinun koossasi on tullut lisää varastoomme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Kuinka valita oikea kengänkoko?
    Jotta osaisit valita itsellesi oikean koon, suosittelemme sinua kiinnittämään huomiota kokosuositukseen, joka ilmoitetaan jokaisen tuotekuvauksen yhteydessä. Tämä suositus perustuu asiakkailta saamaamme palautteeseen : suosittelemme sen seuraamista, mutta on totta kai olemassa myös pieni mahdollisuus, ettei se pidäkään paikkaansa juuri sinun kohdallasi. Voit tutustua myös koko-oppaaseen, joka sijaitsee tuotekuvauksen alapuolella.
    Eikö haluaamaasi kokoa ole saatavilla? Voit halutessasi tehdä tuotteen sivulta "kokohälytyksen" syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja valitsemalla haluamasi koon. Näin toimiessasi saat ilmoituksen sähköpostiisi heti, kun kyseistä kenkää sinun koossasi on tullut lisää varastoomme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Löydä tietoa tuotteesta

    Löydä tietoa tuotteesta
    Löytääksesi lisää tietoa tuotteesta, suosittelemme sinua menemään tuotteen sivulle. Tältä sivulta voit löytää täydellisen kuvauksen tuotteesta sekä lisäksi sen koostumuksen ja mitat. Tuotteista on tarjolla kuvia useista eri näkökulmista ja 360°-näkymän avulla pystyt erottamaan pienimmänkin yksityiskohdan.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Etsi tuote

    Etsi tuote
    Löytääksesi sinua miellyttävän tuotteen sivustoltamme, voit käyttää seuraavia hakuvaihtoehtoja : Haku merkin tai mallin nimen mukaan : Syötä sivun yläosassa olevaan hakukenttään etsimäsi mallin tai merkin nimi. Ruudulle ilmestyy kaikki tuotteet, jotka vastaavat hakuasi.
    Haku tyylimaailman tai kategorian mukaan : Voit hakea tuotteita myös tyylimaailman tai kategorian mukaan. Voit klikata sivuston yläosassa olevia kohtia Miehet, Naiset, Lapset ja valita sen jälkeen kengät, vaatteet, laukut tai asusteet. Tämän jälkeen voit valita haluamasi alakategorian, kuten esimerkiksi kengistä tennarit, bootsit tai saappaat ja vaatteista housut, T-paidat tai takit.
    Haku merkin mukaan: Halutessasi voit suorittaa haun myös merkin mukaan. Tämä tapahtuu klikkaamalla sivun yläosassa kohtaan Merkit ja valitsemalla sen jälkeen etsimäsi merkin listalta. Kun olet valinnut merkin, saat ruudulle näkyviin tämän kyseisen merkin valikoiman kokonaisuudessaan.
    Haku tuotenumeron mukaan: Jos tiedät haluamasi tuotteen tuotenumeron, voit kirjoittaa tämän suoraan hakukenttään. Lisäksi voit käyttää sivun vasemmasta laidasta löytyvää tarkennettua hakua. Tämän toiminnon avulla voit hakea tuotteita tarkempien kriteerien, kuten hinnan, koon, värin tai materiaalien mukaan.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Yhteistyökumppanituotteet

    Yhteistyökumppanituotteet

    Mikä on yhteistyökumppanituote?
    Yhteistyökumppanin tuote on yksittäisen myyjän tuote, jota ammatillinen jälleenmyyjä spartoo.fi myy sivuillaan. Kaikki myyjät ovat päteviä ja huolellisesti Spartoon valitsemia niiden laadun ja palvelujen vuoksi. Maksusi on turvattu ostoksen aikana. Tuotteet on merkitty merkinnällä "Kumppanituote" tuotesivulla. Voit myös rajata tuotehaun myyjän mukaan ("Spartoo" tai "Kumppanituote" tai "Kaikki myyjät") Tuotesivulla olevien linkkien avulla voit katsella myyjän tietoja, sen toimitusehtoja sekä palautusehtoja.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Yhteistyökumppanituotteiden maksu-, toimitus - ja palautusehdot
    Maksu
    Jos tilaat yhteistyökumppanin tuotteen, normaalisti valittavissa ovat ainoastaan seuraavat vaihtoehdot : Luottokortti Visa tai Mastercard (1 erässä), Paypal. Maksu on turvattu ja maksusta vastaa Spartoo. Jos ostat Yhteistyökumppanituotteen, maksutietojasi ei koskaan anneta yhteistyökumppanillemme.
    Toimitus ja palautus
    Toimitusehdot ja palautusehdot ilmoitetaan tuotesivulla. Voit klikata sivuilla olevia toimitus- ja palautuslinkkejä saadaksesi lisää tietoa. Pyrimme tarjoamaan yhteistyökumppaneita, jotka tarjoavat samanlaista ilmaista toimitusta ja ilmaista palautusta kuin Spartoo. Yhteistyökumppanit ovat kuitenkin vapaita päättämään toimituksensa hinnasta ja sekä päättämään itse, tarjoavatko ilmaista vai maksullista palautusta.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Kuinka yhteistyökumppanituotteiden toimitus hoituu?
    Kun olet tehnyt tilauksesi Spartoo.fi-nettisivustolla, Yhteistyökumppanimme lähettää tuotteen 48H kuluessa. Tilauksesi lähetyksen jälkeen, saat sähköpostiisi ilmoituksen, josta löydät toimittajan nimen sekä seurantanumeron. Voit seurata kuljetusta toimittajan sivuilla.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Miten voin tehdä palautuksen yhteistyökumppanituotteelle?
    Yhteistyökumppanilta ostetut tuotteet on mahdollista palauttaa noudattaen palautusaikaa. Palautusaika ilmoitetaan palautusehdoissa tuotesivulla. Voit tehdä palautuspyynnön kirjautumalla spartoo.fi- asiakastilillesi, kohdasta palautukseni. Palautus tapahtuu joko asiakkaan omalla kustannuksella tai valmiiksi maksetun palautuslomakkeen avulla, riippuen myyjän ehdoista. Saat sähköpostiisi palautusohjeet sekä palautuskoodisi, joka sinun tulee kopioida paperille ja liittää paketin mukaan sisäpuolelle. Kun tuote on vastaanotettu, myyjä vahvistaa palautuksesi ja Spartoo hyvittää sinulle tuotteen hinnan.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Yhteysongelmat

    Yhteysongelmat

    Yhteysongelmat
    Jos sinulla on ongelmia sivulle pääsyssä, varmista ensin, että Internet-yhteytesi toimii normaalisti. Jos vika ei häviä, ilmoitathan meille ystävällisesti käyttämäsi laitteen (tietokone, tabletti, älypuhelin...) sekä selaimen (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome...), jotta pystymme aloittaa tarkemmat selvittelyt IT-osastomme kanssa.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tilauksen jälkeen

    Haluan tehdä uuden tilauksen

    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Muokkaa – Peru tilaukseni

    Muokkaa – Peru tilaukseni

    Muokkaa/Peru tilaukseni
    Jos tilauksesi on tilassa " Odottaa käsittelyä" : Asiakastilisi tai sähköpostin (jonka olet saanut tilauksen vahvistuksen yhteydessä) kautta pystyt vielä perumaan tilauksen tai muokkaamaan tilaamasi tuotteen kokoa. Mikäli on kyseessä Spartoon myymä ja toimittama tuote, voit myös vielä muuttaa toimitusosoitetta. Mikäli haluat tehdä muita muokkauksia tilaukseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tilauksesi on tilassa "Tilaus odottaa vahvistamista" tai "Valmistellaan" : Mikäli olet asiakaspalveluumme yhteydessä mahdollisimman pian, saattaa olla vielä mahdollista, että voimme muokata tilausta tai perua sen. Asiakaspalvelunumeromme on 09 424 50266 (paikallispuhelumaksu) ja vastaamme puheluihin maanantaista perjantaihin klo 09:00-13:00 ja -14:00-17:00. Voimme vielä olla yhteydessä varastollemme ja tilauksen tilasta riippuen pystymme mahdollisesti vielä muokkaamaan tai perumaan tilauksen. Jos tilauksesi on tilassa "tilausta siirretään" tai "tilaus lähetetty" : Emme voi valitettavasti enää muokata tilausta, koska se on jo lähtenyt matkaan varastoltamme. Tilaus toimitetaan siis valitsemallanne toimitustavalla valitsemaanne osoitteeseen. Mikäli et halua vastaanottaa tuotetta ja haluat nopeuttaa tuotteen palautusprosessia, voit kieltäytyä vastaanottamasta pakettia. Näin voit myös säästyä palautuksen toimitusmaksulta, mikäli kyseessä on yhteistyökumppanituote.
    Löydät tilauksesi päivitetyn tilan käyttäjätililäsi kohdasta "tilaukseni ".
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Näytä laskuni

    Näytä laskuni

    Näytä laskuni
    Tilaukset, jotka koskevat Spartoon tuotteita : Löytääksesi laskun tilauksestasi, tulee sinun ensiksi kirjautua sisään käyttäjätilillesi normaaliin tapaan sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Kun olet kirjautunut sisään tilillesi, tulee sinun klikata kohtaan ”Tilaukseni” ja ”Kaikki tilaukseni”. Tämän jälkeen voit valita haluamasi tilauksen ja klikata kohtaan ”Lasku maksua varten” tilauksen yksityiskohdista. Saat laskun näkyviin tulostettavassa pdf-muodossa. Lasku päivittyy asiakastilille vasta, kun tilaus on lähtenyt matkaan varastoltamme.
    Tilaukset, jotka koskevat yhteistyökumppanin tuotteita: Löytääksesi laskun tilauksestasi, tulee sinun ottaa yhteys asiakaspalveluumme numeroon 09 2311 3406. Näin voimme olla yhteydessä yhteistyökumppaniimme ja pyytää heitä lähettämään sinulle laskun.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Palautukseni – Vaihtoni – Hyvitykseni

    Olen tehnyt palautuksen

    Haluaisin peruttaa palautuspyyntöni
    Mikäli olet tehnyt palautuspyynnön, mutta haluaisitkin lopulta pitää tilaamasi tuotteet, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja näin voimme peruuttaa palautuspyynnön.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Haluan tehdä palautuksen

    Miten palauttaa yhden tai useamman kohteen?
    Palautukset Spartoon tuotteille Jotta voisit tehdä palautuspyynnön, kirjaudu käyttäjätilillesi ja valitse "palautukseni" otsikon alta « tee palautuspyyntö » . Seuraa sitten seuraavia ohjeita: Palautusohjeet :
    1. Valitse tilaus, jolle haluat tehdä palautuksen. Valitse sitten rastittamalla tuotteet, jotka haluat palauttaa kyseisestä tilauksesta ja palautuksen syy.
    2. Valitse palautuksen noutotapa : -Mypack -palautus : palautus valitsemaasi Mypack -palautuspisteeseen tämän aukioloaikojen puitteissa - UPS- palautus : UPS hakee paketin kotoasi.
    3. Tulosta palautuslomake, joka sinulle on lähetetty myös sähköpostiisi. Tämä palautuslomake on voimassa 30 päivää palautuspyynnön tekemisen jälkeen.
    4. Vie paketti kohdassa 2 valitsemaasi palautuspisteeseen (tai kotoa haku UPS-palautuksen tapauksessa). Palautettava tuote täytyy palauttaa sen alkuperäisessä laatikossa ja suojamuovissa. Palausta ei hyväksytä, mikäli tuote ei ole uuden veroinen (likainen, rikkinäinen, käytetty). Tuote lähetetään tällöin sinulle takaisin, eikä sitä hyvitetä.
    5. Voit seurata palautustasi käyttäjätililläsi kohdassa «palautukseni » ja valitsemalla « tarkastele viimeisintä palautustani ».
    6. Kun paketti on saapunut varastollemme ja palautus on hyväksytty, teemme palautetuille tuotteille hyvityspyynnön. Hyvitys tehdään sinulle alkuperäisen maksutapasi mukaisesti. - Hyvitykset pankkitilille ja luottokortille: hyvityksen saapuminen tilille/pankkikortille kestää muutaman pankkipäivän. - Maksu kolmessa erässä: Mikäli olet palauttanut tilauksen kaikki tuotteet: hyvitämme sinulle ensimmäisen, jo maksamasi erän ja mitätöimme tulevat maksuerät. Jos olet palauttanut vain osan tuotteista: Emme palauta maksamaasi ensimmäiestä erää ja vähennämme seuraavista eristä palautettujen tuotteiden summan. Tämän maksutavan valitsemisesta maksamaasi 5e ei hyvitetä. - Mikäli pankkikorttisi on vanhentunut tai vanhenemassa, pyydämme sinulta pankkitilin tietoja, jotta voimme suorittaa hyvityksen pankkisiirtona pankkitilillesi.
    Palautukset yhteistyökumppanin tuotteille Yhteistyökumppanin tuotteet on mahdollista palauttaa, palautusajan puitteissa . Saat lisätietoa yhteistyökumppanituotteiden palautusajoista käyttäjätililtäsi tekemääsi tilausta tarkastelemalla kohdasta « palautuksen ehdot » . Tehdäksesi palautuksen, tulee sinun kirjautua käyttäjätilillesi kohtaan palautukseni. Voit valita täältä «tee palautuspyyntö» . Seuraa sitten seuraavia ohjeita: Palautusprosessi: Ota huomioon, että palautus yhteiskumppanituotteille saattaa olla maksullinen.
    1. Valitse tilaus, jonka tuotteita haluat palauttaa ja palautuksen syy.
    2. Saat sähköpostiisi osoitteen, jonne tuote tulee lähettää sekä palautuskoodisi, joka sinun tulee kopioida paperille ja liittää paketin mukaan sisäpuolelle, jotta yhteistyökumppanimme pystyy identifioimaan tilauksesi.
    3. Palauta tuote sen alkuperäisessä laatikossa (kenkälaatikko tai muovikäärö) ja pakkaa se palautusta varten pahvilaatikkoon.
    4. Vie paketti (johon on merkitty yhteistyökumppanin osoite) postiin ja säilytä palautuksen kuitti, jotta voit seurata palautuksen kulkua.
    Kun palautus on vastaanotettu, yhteistyökumppanimme hyväksyy palautuksen ja Spartoo hyvittää tuotteen hinnan sinulle (hyvityksen pitäisi näkyä tilillä viimeistään 30 päivän päästä palautuksen saapumisen jälkeen).
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Milloin ja miten saan hyvityksen?
    Hyvitys Spartoon tuotteille
    Kun palautuksesi on saapunut varastollemme, hyvitämme tilauksen kokonaisuudessaan sinulle alkuperäisen maksutavan mukaisesti. Palautuksen käsittelyaika on normaalisti noin 7-10 työpäivää, laskien siitä hetkestä, kun olet vienyt paketin palautukseen. Tämä ajanjakso pitää sisällään kuljetuksen takaisin varastollemme sekä palautuksen käsittelyn (paketin sisällön tarkistaminen, vahvistaminen sekä vaihtotilauksen valmisteleminen).
    • Hyvitykset näkyvät pankkitililläsi muutaman pankkipäivän päästä siitä, kun hyvityspyyntö on tehty. Mikäli olet käyttänyt verkkopankkimaksua maksutapana, olemme sinuun yhteydessä, jotta saamme tarvittavat pankkitiedot (Tilinhaltijan nimi, IBAN ja BIC) hyvityksen tekemistä varten.
    • Maksu kolmessa erässä : Jos olet palauttanut tilauksen kaikki tuotteet, palautamme sinulle jo maksamasi summan ja mitätöimme erääntyvät laskut. Jos olet palauttanut vain osan tuotteista, emme hyvitä sinulle maksamaasi ensimmäistä erää ja vähennämme palautuneiden tuotteiden hinnan seuraavista maksueristä.
    Hyvitys yhteistyökumppanituotteille
    Kun yhteistyökumppanimme on hyväksynyt tilauksen, he lähettävät meille hyvityspyynnön. Tämän jälkeen Spartoo suorittaa sinulle hyvityksen. Hyvityksen pitäisi tästä hetkestä lähtien näkyä tililläsi 72 tunnin päästä.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Palautusmaksu
    Palautusmaksut Spartoon tuotteille
      Palautus Spartoon tuotteille on sinulle täysin maksuton. Voit valita palautustavaksi joko Mypack -palautuksen (palautus palautuspisteeseen) tai UPS -palautuksen (UPS noutaa palautuksen kotiosoitteestasi).
    Palautusmaksut yhteistyökumppanien tuotteille
    Yhteistyökumppanien tuotteiilla on omat palautus- ja toimitusehtonsa. Saadaksesi lisätietoa yhteistyökumpppanituotteen palautusehdoista, kirjaudu asiakastilillesi kohdassa « Katso palautuksen ehdot » .
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Onko minun mahdollista tehdä tuotteelle vaihto?
    Vaihto Spartoon tuotteille
    • Vaihtaminen toiseen kokoon
    Sinun on mahdollista vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa. Tämä onnistuu palautuspyyntöä tehdessäsi, kun valitset palautukseksi vaihdon (hyvityksen sijaan) ja koon, jonka haluaisit saada.
    • Värin tai mallin vaihtaminen
    Tuotteen vaihtaminen toiseen väriin tai malliin ei ole mahdollista. Tässä tapauksessa voit kuitenkin aina palauttaa saamasi tuotteen täyttä hyvitystä vastaan ja tehdä uuden tilauksen haluamallesi värille/mallille. Vaihto yhteistyökumppanituotteille
    Yhteistyökumppanituotteille ei ole mahdollista tehdä vaihtoa. Voit kuitenkin aina palauttaa tilaamasi tuotteen hyvitystä vastaan ja tehdä uuden tilauksen sivustollamme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Kauanko palautusprosessi kestää?
    Palautusaikataulu Spartoon tuotteille Sinulla on 30 päivää aikaa tehdä palautuspyyntö, siitä hetkestä laskien, kun olet vastaanottanut paketin.
    Palautusaikataulu yhteistyökumppanituotteille
    Sinulla on yleensä 14 päivää aikaa tehdä palautuspyyntö, siitä hetkestä laskien, kun olet vastaanottanut paketin. Voit valita ainoastaan tavallisen hyvityksen. Ehdot voivat vaihdella myyjien välillä, joten suosittelemme sinua tutustumaan kunkin yhteistyökumppanin palautusehtoihin klikkaamalla tuotekuvauksen yhteydessä löytyvää linkkiä « Katso palautuskäytännöt». .
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Missä ajassa saan uuden tuotteen, jos vaihdan kokoa palautuksen yhteydessä ?
    Tulet siis normaalisti vastaanottamaan vaihtotuotteesi 18 arkipäivän sisällä . Palautuksen käsittelyaika on normaalisti noin 7-10 työpäivää, laskien siitä hetkestä, kun olet vienyt paketin palautukseen. Tämä ajanjakso pitää sisällään kuljetuksen takaisin varastollemme sekä palautuksen käsittelyn (paketin sisällön tarkistaminen, vahvistaminen sekä vaihtotilauksen valmisteleminen). Tämän käsittelyajan jälkeen paketti siirtyy logistiikkaosastoltamme kuljetusyhtiön haltuun. Toimitusaika on 7 arkipäivää. Sinut pidetään ajan tasalla tilauksesi vaiheista sähköpostitse ja saat lisäksi myös seurantalinkin sähköisessä muodossa. Tulet siis normaalisti vastaanottamaan vaihtotuotteesi 18 arkipäivän sisällä.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Palautus - ja hyvitysehdot
    Spartoon tuotteiden palautusehdot Kaikki Spartoo.fi-sivustolta ostetut tuotteet voidaan vaihtaa tai palauttaa hyvitystä vastaan. Vaihto toiseen kokoon on mahdollista, jos mallia on vielä varastossa halutussa koossa. Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on suoritettava seuraavien ohjeiden mukaisesti: Jotta palautukset voidaan vahvistaa, tulee niiden täyttää seuraavat vaatimukset:
    • Tuotetta ei ole käytetty ulkona ;
    • Tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin uudenveroinen ;
    • Palautettavan tuotteen tulee olla sama kuin toimitettu tuote ;
    • Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan (alkuperäisessä kenkälaatikossa, jota ei saa teipata), ja pakkauslaatikko tulee olla huolellisesti suljettu ;
    • Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
    • Tyhjinä lähetettyjä pakkauksia ei vaihdeta tai hyvitetä ;
    • Seuraa palautusohjeita ;
    On tärkeää noudattaa palautusohjeita, alkaen asiakastilillä täytettävästä palautuspyynnöstä. Palautusten käsittelyaika on 7-10 arkipäivää. Palautusehdot yhteistyökumppanituotteille "Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot tuotekuvauksissa). Yhteistyökumppanituotteen palautusehdot löydät tilausta tehdessäsi tuotekuvauksesta kohdasta "katso palautusehdot".
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    En ole seurannut palautusohjeita, mikä on palautukseni käsittelyaika?

    En ole seurannut palautusohjeita, mikä on palautukseni käsittelyaika?
    Olet suorittanut palautuksen, mutta et ole noudattanut palautusohjeita. Ei mitään hätää, jos olet laittanut paketin tulemaan takaisin oikeaan osoitteeseen, ei minkäänlaista ongelmaa tulisi olla. Varaudu kuitenkin siihen, että palautuksen käsittelyaika tulee olemaan normaalia pidempi, koska ohjeiden mukaan tehdyt palautukset käsitellään ensisijaisesti nopeiten ja myös koska meidän tulee tunnistaa ja tarkistaa pakettisi. Tällaisen ns. tuntemattoman palautuksen käsittelyaika on vähintäänkin muutaman viikon pidempi, kuin tavallisen palautuksen, joka on noin 10 arkipäivää.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Olen tehnyt palautuksen

    Haluaisin olla teihin yhteydessä liittyen hyvitykseen
    Olethan asiakaspalvelijaamme yhteydessä puhelimitse tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen, jotta voisimme antaa lisätietoja hyvityksestäsi. Voit olla meihin yhteydessä tästä.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Haluaisin saada tietoa tekemästäni palautuksesta
    Mikäli haluaisit saada tietoa siitä, missä palautuksesi on menossa, kirjaudu asiakastilillesi ja valitse Palautukseni -otsikon alta « Katso palautukseni » . Mikäli et löydä täältä tarvitsemaasi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Haluaisin saada palautuslomakkeen
    Löydät palautuslomakkeen asiakastililtäsi, otsikon "palautukseni" alta. Valitse « katso palautukseni » .
    • Valitse palautus, jota varten haluaisit tulostaa palautuslomakkeen;
    • Paina sitten linkkiä, josta pääset tulostamaan palautuslomakkeen.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Seuraa tilausta – Toimitus viivästynyt – Ongelma toimituksessa

    Tarkastele tilauksen tietoja

    Tarkastele tilauksen tietoja
    Olet tehnyt tilauksen ja haluat seurata sen etenemistä. Tässä sen eri vaiheet :
    • Odottaa käsittelyä : olemme vastaanottaneet tilauksesi
    • Valmistellaan : olemme parhaillaan valmistelemassa pakettiasi varastollamme ;
    • Siirretään : tilauksesi on valmis lähetettäväksi : paketti siirtyy kuljetusyhtiön haltuun saman päivän aikana. ;
    • Lähetetty : tilaus on lähtenyt varastoltamme : tulet saamaan seurantalinkin suoraan sähköpostiisi ja pystyt sen avulla seuraamaan kuljetusta.

    Voit seurata tilauksesi etenemistä käyttäjätililtäsi kohdasta tilaukseni. Kun tilauksesi on lähtenyt matkaan, voit seurata tilauksen kulkua seurantalinkin avulla. Seurantalinkki lähetetään sinulle myös sähköpostitse tilauksen vahvistuksen yhteydessä. Huom! Linkin aktivoituminen kestää jonkin aikaa. Mikäli linkki ei toimi seuraavaan päivään mennessä, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Ongelma tilauksessa, jonka olen vastaanottanut

    Yksi saamistani tuotteista on viallinen
    Yhdessä tilaamistasi tuotteista on valmistusvirhe. Olemme todella pahoillamme tapahtuneesta. Kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa sinulle ohjeet siihen, miten sinun tulisi seuraavaksi asiassa edetä. Pyydämme myös sinua lähettämään kuvat viallisesta tuotteesta tapauksen nopeamman käsittelyn vuoksi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian saman arkipäivän aikana aukioloaikojemme puitteissa.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Tilauksessa on virhe
    Tilaus, jonka olet vastaanottanut ei ole tilaamasi tuote. Olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa sinulle ohjeita siihen, miten sinun tulisi asiassa edetä. Pyydämme sinua myös lähettämään meille kuvat saamastanne väärästä tuotteesta asian nopeampaa käsittelyä varten. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian saman arkipäivän aikana aukioloaikojemme puitteissa.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Olen vastaanottanut tyhjän paketin

    Olen vastaanottanut tyhjän paketin
    Olet saanut tyhjän paketin. Olemme todella pahoillamme tapahtuneesta. Kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa sinulle ohjeet siihen, miten sinun tulisi nyt asian suhteen edetä. Pyydämme sinua myös lähettämään meille kuvat laatikosta. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian saman arkipäivän aikana aukioloaikojemme puitteissa.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Olen kieltäytynyt vastaanottamasta pakettia

    Olen kieltäytynyt vastaanottamasta pakettia
    Olet kieltäytynyt vastaanottamasta pakettia sen toimitushetkellä. Tilaukset, jotka koskevat Spartoon tuotteita: Kun palautus on saapunut varastollemme, saat sähköpostin, jossa sinulla on mahdollisuus pyytää paketin uudelleenlähetystä toiseen osoitteeseen tai pyytää tuottesta hyvitystä. Kun olet tenhnyt valintasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro meille, kumman vaihtoehdon haluaisit valita. Tilaukset, joka koskee yhteistyökumppanien tuotteita : Kun yhteistyökumppanimme on vastaanottanut palautuksen, teemme tuotteelle hyvityspyynnön.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Ongelma tilauksen toimituksessa (en ole vielä saanut pakettia)

    Miten toimin, mikäli en ole paketin toimitushetkellä kotona?
    Tilaukset, joissa toimitustapana UPS -toimitus : UPS yrittää toimittaa pakettia 3 kertaa tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Mikäli pakettia ei onnistuta toimittamaan asiakkalle, se lähetetään takaisin varastollemme. Mikäli siis et ole kotona paketin toimitushetkellä, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä UPS:n asiakaspalveluun, numeroon 09 2311 3406. Näin voit sopia suoraan heidän kanssaan paketin uudesta toimitusajankohdasta.
    Tilaukset, joissa toimitustapana on Mypack -toimitus : Voit hakea paketin tilauksen yhteydessä valitsemastasi Mypack -noutopisteestä henkilötunnusta vastaan. Pakettia säilytetään Mypack -pisteessä kahden viikon ajan, jonka jälkeen se lähetetään takaisin varastollemme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Tilaukseni noutopiste on vaihtunut, eikä se ole minulle mieluinen
    Suuret pahoittelut tapahtuneesta. Mikäli noutopisteesi ei ole valittavissa (esimerkiksi se ei ole enää toiminnassa tai noutopiste on tilapäisesti kiinni), tilauksesi siirretään automaattisesti lähimpään noutopisteeseen, josta voit sen käydä hakemassa sinulle sopivana ajankohtana. Jos et nouda pakettiasi tiettyyn määräaikaan mennessä, se lähetetään takaisin varastollemme tai mikäli kyseessä on yhteistyökumppanituote, se lähetetään takaisin tälle yhteistyökumppanille.
    Mikäli on kyseessä Spartoon tuote kun palautuksesi on saapunut varastollemme, saat meiltä sähköpostin, jossa sinulta kysytään, miten haluaisit meidän toimivan tilauksen suhteen. Voimme lähettää tuotteen sinulle uudestaan, tai mikäli et halua sitä enää vastaanottaa, hyvitämme tuotteen sinulle kokonaisuudessaan. Kun olet päättänyt, kumman vaihtoehdon haluaisit valita, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asian suhteen.
    Mikäli kyseessä on yhteistyökumppanituote , saat hyvityksen tuotteesta heti, kun yhteistyökumppanimme on vastaanottanut palautuksen.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Lupaamanne toimitusaika on umpeutunut
    Olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Tähän ongelmaan on saattaa olla monia syitä Kehotamme sinua seuraamaan tilauksen seurantalinkistä (jonka olet saanut sähköpostiisi tilausta tehdessäsi), missä paketin pitäisi linkin mukaan olla.
    • Saattaa olla, että sinulle ei jostakin syystä ole lähtenyt ilmoitusviestiä paketin saapumisesta, vaikka paketti olisikin jo saapunut noutopisteeseen (jos kyseessä Mypack-toimitus) tai sitä oltaisiin toimittamassa kotiisi (jos kyseessä UPS-toimitus).
    • Saattaa myös olla, että tilauksen seurantalinkissä lukee «Pakettia ei toimitettu, palannut Spartoolle». Tässä tapauksessa mitä ilmeisimmin UPS:llä ei ole ollut kaikkia tarvittavia tietoja toimituksen suorittamiseksi (useimmiten kyseessä ovikoodi tai virheelliset osoitetiedot) ja tästä syystä toimitus ei ole siis onnistunut. Mikäli kyseessä on Mypack -palautus ja pakettia ei ole haettu toimituspisteestä kahden viikon sisällä, palautuu paketti myös automaattisesti takaisin varastollemme. Kun paketti on saapunut varastollemme, olemme sinuun yhteydessä ja kysymme, mitä haluaisit meidän tekevän tilauksellesi. Voimme lähettää sinulle paketin uudelleen, mikäli kyseistä tuotetta vielä löytyy varastoltamme tai hyvittää tilauksen sinulle alkuperäisen maksutavan mukaisesti.
    • Mikäli kyseessä on UPS-toimitus ja seurantalinkin mukaan tilauksen tila on «toimitettu», kannattaa tarkastaa, onko esim. naapuri vastaanottanut lähetyksesi ja toimittaja on unohtanut jättää saapumisilmoituksen postilaatikkoosi. 90% ongelmista johtuu tästä.
    • Joskus saattaa myös olla niin, että jostakin syystä paketti olisi kadonnut toimituksen aikana. Tässä tapauksessa kehotamme sinua olemaan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voisimme selvittää, mitä paketille on tapahtunut ja mahdollisesti tehdä tapahtuneesta reklamaation.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    En ole saanut tilaustani, vaikka tilaukseni tila on « toimitettu »
    Olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Suosittelemme sinua ensin varmistamaan naapureiltasi, ovatko he mahdollisesti vastaanottaneet tilauksesti. Mikäli tilausta ei edelleenkään ole löytynyt, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voisimme antaa sinulle ohjeet siihen, miten sinun tulisi seuraavaksi menetellä. Vastaamme sinulle aina saman arkipäivän aikana aukioloaikojemme puitteissa.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Ongelma tilauksen toimituksessa (en ole vielä saanut pakettia)
    Mikäli luvattu toimitusaika ei ole vielä umpeutunut : Pyydämme sinulta kärsivällisyyttä. Tilausta ollaan sinulle toimittamassa aikataulun mukaisesti. Mikäli luvattu toimitusaika on umpeutunut :
    • Etkö ole saanut sähköpostia tai tekstiviestiä tilaukseen liittyen?
    Mikäli olet valinnut toimitustavaksi UPS -toimituksen, kehotamme sinua olemaan yhteydessä UPS:n asiakaspalveluun numerossa 09 2311 3406 ja kertomaan heille tilauksen seurantanumero, jonka löydät tilauksen seurantalinkistä. He voivat antaa sinulle tarkempaa tietoa siitä, missä paketti on menossa ja milloin sitä ollaan sinulle toimittamassa. Muussa tapauksessa kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 09 424 50266 maanantaista perjantaihin 09:00-13:00 ja 14:00-17:00.
    • Tilauksen status on "Toimitettu", mutta et ole saanut tilausta.
    Kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää, missä paketti on menossa. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Suuret pahoittelut tapahtuneesta.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Milloin tulen saamaan pakettini?

    Milloin tulen saamaan pakettini?
    Jotta saisit arvion siitä, milloin pakettia ollaan sinulle toimittamassa, kirjaudu käyttäjätililläsi kohtaan «Tilaukseni» . Valitse sitten haluamasi tilaus. Löydät tästä arvioidun toimituspäivämäärän. Kun tilauksesi on lähtenyt matkaan varastoltamme, saat sähköpostitse seurantalinkin, jota seuraamalla voit ennakoida milloin tuotetta ollaan sinulle toimittamassa.
    Huom! : Linkin aktivoitumisessa kestää jonkin aikaa. Mikäli linkki ei toimi seuraavaan päivään mennessä, kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Käyttäjätilini

    Kirjaudu sisään

    Kirjaudu sisään

    Kirjaudu sisään
    Jos olet jo asiakkaamme: Kirjautuaksesi käyttäjätilillesi, paina « käyttäjätilini » -painiketta, jonka löydä etusivumme oikeasta yläreunasta. Kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, joita olet käyttänyt käyttäjätiliäsi luodessa kohtaan « olen jo ASIAKAS, kirjaudu sisään ».
    Mikäli et ole vielä asiakkaamme: Luodaksesi käyttäjätilin, paina « käyttäjätilini » -painiketta ja kirjoita voimassa oleva sähköpostiosoitteesi kohtaan « Olen UUSI ASIAKAS, luon käyttäjätilin ». Tämän jälkeen sinua pyydetään täyttämään käyttäjätilin luomista tarvittavat tiedot.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kirjaudu ulos

    Kirjaudu ulos

    Kirjaudu ulos
    Kirjautuaksesi ulos käyttäjätilitäsi, paina « käyttäjätilini » -kuvaketta sivun oikeassa yläreunassa ja valitse « kirjaudu ulos ».
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Lahjakortin hyvitys tilille

    Hyvitä asiakastilillä oleva lahjakortti tililleni

    Hyvitä asiakastilillä oleva lahjakortti tililleni
    Mikäli olet saanut palautuksen lahjakorttina käyttäjätilillesi ja haluaisit siirtää rahat omalle pankkitilillesi, tulee sinun kirjautua ensin käyttäjätilillesi klikkaamalla sivuston oikeassa yläreunassa olevaa « Käyttäjätilini » -painiketta. Voit siirtää rahat tilillesi otsikon « omat etuni » -alapuolelta.
    Vaiheet :
    • Klikkaa lahjakorttia ja paina « tee hyvitys ».
    • Tee sitten pyyntö lahjakortin hyvittämisestä pankkitilille.
    Varmista, että olet antanut kaikki tarvittavat tiedot, jotta rahat voidaan siirtää tilillesi (joskus siirto ei onnistu, koska emme ole saaneet pankkisi IBAN ja BIC -tunnuksia).
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Luo asiakasastili

    Luo asiakastili

    Luo asiakastili
    Miksi luoda Spartoo-käyttäjätili ? Sinun tulee luoda itsellesi käyttäjätili, jotta pystyt tekemään tilauksia sivustoltamme. Tämä on välttämätöntä, koska se sisältää kaikki tilausten käsittelyyn tarvitut tiedot. Käyttäjätilin avulla pystyt myös seuraamaan tilauksen tilaa ja tekemään palautuksia.
    Kuinka voin luoda Spartoo -käyttäjätilin? Luodaksesi itsellesi Spartoo-käyttäjätilin, voit klikata kohtaan « Käyttäjätilini », joka löytyy sivun oikeasta yläreunasta etusivullamme. Tämän jälkeen sinun tulee syöttää sähköpostiosoitteesi kohtaan « Olen uusi asiakas, luon käyttäjätilin » ja täyttää pyydetyt tiedot lomakkeeseen.
    Lisätietoja : Seuraavan kerran pääset kirjautumaan käyttäjätilillesi kohdasta « Olen jo ASIAKAS, Kirjaudun sisään ».
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Muokkaa henkilötietoja

    Muokkaa henkilötietoja

    Muokkaa tilauksen toimitusosoitetta
    Tilauksen toimitusosoitteen muuttaminen tapahtuu "tilaukseni"-otsikon alta. Mikäli et pysty muuttamaan osoitetta enää, tarkoittaa se sitä, että tilaus on edennyt valmistelussa jo liian pitkälle, eikä muutoksia pystytä enää tässä vaiheessa tekemään.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Muokkaa henkilötietoja
    Muokataksesi tietoja Spartoo-käyttäjätilillesi, tulee sinun kirjautua sisään sivun oikeassa yläreunassa olevaa « Käyttäjätilini » painiketta klikkaamalla. Voit klikata sen jälkeen kohtaan « Käyttäjätilini » ja «Tietoni » ja muokata henkilötietojasi täältä. Käyttäjätilin luotuasi et pysty enää itse muuttamaan sähköpostiosoitettasi, sillä kyseessä on samalla käyttäjätunnuksesi. Jos haluat muuttaa sähköpostiosoitettasi, ota yhteyttä suoraan Asiakaspalveluumme.
    Huomio ! : Mikäli valitset toimitustavaksi UPS -toimituksen, paketin toimitusosoitteeksi valikoituu automaattisesti käyttäjätilin asiakastietoihin merkitty osoite. Toimitusosoitetta ei pysty enää käyttäjätilin kautta muuttamaan, kun tilaus on vahvistettu. Mikäli olet asiakaspalveluumme nopeasti yhteydessä, voimme mahdollisesti vielä muuttaa toimitusosoitetta, mikäli tilaus ei ole vielä lähtenyt valmisteltavaksi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Muokkaa sähköpostiosoitetta

    Muokkaa sähköpostiosoitettani

    Muokkaa sähköpostiosoitettani
    Koska sähköpostiosoitteesi toimii käyttäjätilisi tunnistautumisessa, et pysty muokkaamaan sähköpostiosoitettasi itse. Kehotamme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai täyttäen yhteydenottopyynnön: asiakaspalvelijamme vastaa sinulle mahdollisimman pian.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Omat etuni

    Kanta-asiakasohjelma

    Kanta-asiakasohjelma
    Ansaitset jokaisesta Spartoon sivustolla tekemästäsi tilauksesta kanta-asiakaspisteitä (1 euro = 2 kanta-asiakaspistettä). Ansaittavien kanta-asiakaspisteiden määrä ilmoitetaan tuotteen sivulla, Tiedot-osiossa. Pisteet siirretään käyttäjätilillesi 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (palautusaika huomioitu). Jos tuote palautetaan, ei kanta-asiakaspisteitä luonnollisestikaan käyttäjätilille siirretä. Voit tarkastella kanta-asiakaspisteitäsi milloin tahansa. Riittää, kun kirjaudut sisään tilillesi klikkaamalla sivun yläosasta kohtaan « Käyttäjätilini» ja menet sen jälkeen osioon « Omat etuni» ja sen jälkeen « Kanta-asiakaspisteeni ». Jos olet ansainnut vähintään 500 pistettä, voit muuttaa pisteet lahjakortiksi ja käyttää lahjakortin hyväksesi seuraavassa tilauksessasi. Ehdotamme pisteiden käyttöä tilauksen maksusivulla. Huomio : vain ja ainoastaan Spartoon tuotteista voidaan ansaita kanta-asiakaspisteitä. Jos tilaat Yhteistyökumppanin tuotteen, ei kanta-asiakaspisteitä kerry käyttäjätilillesi. Kanta-asiakaspisteet ovat voimassa 12 kuukautta.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Premium ohjelma

    Premium ohjelma
    Huom : Premium-palvelun edut eivät koske Yhteistyökumppaneiden tuotteita, jotka ovat erotettavissa maininnista "Kumppanituote".
    Mitkä ovat etuni Premium -asiakkaana?
  • Ilmainen toimitus 48 tunnin kuluessa kaikille ennen kello 14 tehdyille tilauksille (lukuunottamatta viikonloppuja sekä yleisiä juhlapäiviä)
  • Maksu 3 erässä ilman lisäkuluja (vähintään 50€ ostoksille)
  • 10% välitön alennus kaikista tuotteista alennusmyyntikauden ulkopuolella.
  • 5% välitön alennus alennustuotteissa alennusten aikaan
  • Eksklusiivisia tarjouksia: Lisäalennuksia tiettyinä päivinä vain Premium-asiakkaille
  • Alennusehdot:
    Ehdot 10% alennukseen : Tätä tarjousta ei voi yhdistää Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin (erotettavissa maininnasta "Partner Product" ja "Kumppanituote")
    Ehdot 5% alennukseen : Tätä tarjousta ei voi yhdistää Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin (erotettavissa maininnasta "Partner Product" ja "Kumppanituote")
    Kuinka voin liittyä Premium -jäseneksi? Kuinka voin liittyä Premium -jäseneksi? Voit liittyä Premium-jäseneksi 12 kuukauden ajaksi seuraavan linkin kautta: https://www.spartoo.fi/premium.php. Jos haluat jatkaa nauttimista Premium-palvelun tarjoamista eduista 12 kuukauden jälkeenkin, voit tehdä uuden 12 kuukautta kestävän tilauksen verkkosivuiltamme hintaan 19,90 euroa. Mikäli olet saanut koodin, jolla pystyt aktivoimaan Premium -jäsenyyden, kirjaudu sisään käyttäjätilillesi otsikon Premium -jäsenyys alle ja lisää tänne saamasi koodi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Takuu alhaisimmista hinnoista

    Takuu alhaisimmista hinnoista
    Jos olet jo tilannut tuotteen sivultamme ja löydät sen halvemmalla toiselta Suomessa toimivalta sivustolta, toimituskulut mukaan lukien, Spartoo hyvittää sinulle hinnan erotuksen kaksinkertaisena.
    Hintaero voidaan hyvittää, jos seuraavat ehdot täyttyvät :
    1. Ilmoitetun hinnan tulee sisältää myös toimituskulut ;
    2. Edullisemmaksi ilmoitettu hinta tulee olla tuotteen normaali hinta, ei siis alennus- tai tarjoushinta;
    3. Toimitusehtojen on oltava identtiset (tuotetta varastossa, lähetys viimeistään tilausta seuraavana päivänä, sivustolla ehdotetaan ainakin yhtä maksutonta toimitusta minimiostorajan ylittäville tilauksille ) ;
    4. Tuotteen tulee olla identtinen : uusi, sama merkki, sama malli, sama materiaali, sama väri;
    5. Tuotteen tulee olla saatavilla samassa koossa ja värissä sivustolla, jossa sitä tarjotaan edullisempaan hintaan ;
    6. Rahayksikkö on oltava eurossa ja sivuston on toimittava Suomen lainsäädännön alla ;
    7. Maksu on suoritettava verkkomaksuna ;
    8. Rajoitus : yksi hyvitys per henkilö per tuote, osoitteesta Spartoo.fi tehdyistä ostoista;
    Eivät kuulu Edullisimman Hinnan Takuuseen :
    1. poistotuotteet tai alennustuotteet ;
    2. huutokaupoissa, nettihuutokaupoissa, ilmoitussivustoilla, tai muuten yksityisten henkilöiden puolesta myydyt tuotteet ;
    3. tukkurikumppaneidemme myymät ja kuljettamat tuotteet ;
    4. toimitukset Suomen ulkopuolelle ;
    Menettelytavat Edullisimman Hinnan Takuussa: 5 päivän kuluessa hankinnasta, asiakkaan on lähetettävä pyyntö osoitteeseen Spartoo.fi käyttämällä asiakaspalvelun yhteydenottolomaketta ja noudattamalla seuraavia ohjeita:
    1. viestissä tulee olla mainittuna Spartoon tilausnumero;
    2. viestissä tulee olla mainittuna URL-osoite, jossa tuotetta myydään edullisempaan hintaan, sekä URL-osoite Spartoon sivustolle kyseisen tuotteen kohdalle.;
    Jos kaikki edellä mainitut edellytykset täyttyvät, pyyntö on lähetetty mainitun ajan puitteissa ja jos asiakas pitää tilaamansa tuotteen, Spartoo.fi sitoutuu hyvittämään asiakkaalle hintaeron kaksinkertaisena. Hyvitys tehdään asiakkaalle Spartoon valitsemalla maksutavalla. Hyvityksen teossa kestää enimmillään 30 päivää.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Spartoon lahjakortti

    Spartoon lahjakortti
    Lahjakortti toimii maksuvälineenä pankkikortin tapaan. Se voidaan siis valita maksutavaksi maksutapahtuman yhteydessä.
    Huomio : Kehotamme sinua säilyttämään lahjakorttisi koodin vielä tilauksen tekemisen jälkeenkin, sillä mikäli joudut tekemään tuotteille palautuksia, tehdään palautus tälle kyseiselle lahjakortille.
    Tarjoa lahjakortti ystävällesi : Sinun on mahdollista ostaa lahjakortteja ystävillesi Spartoon nettikauppaan:
    • Valitse lahjakortille haluamasi summa ;
    • kirjoita viesti lahjakortin saajalle ;
    • Lähetä se sähköpostitse tai tulosta se ja anna se itse lahjan saajalle ;
    Lahjakortti on voimassa vuoden ajan sen aktivointipäivästä lähtien. Huomio : Spartoon lahjakortit eivät ole yhdistettävissä Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin, jotka ovat erotettavissa maininnasta « Kumppanituote ». Ostaaksesi lahjakortin, kirjaudu sivulle https://www.spartoo.fi/lahjakortti.php
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Lahjakortit ja alennuskoodit

    En löydä enää alennuskuponkejani käyttäjätililtäni
    käli sinulle on alennuskoodeja ja lahjakortteja, voit tarkastella niitä käyttäjätilisi osiossa « Omat etuni» . Alennuskoodit ovat voimassa vain tietyn ajan. Tässä osiossa näet kaikki voimassaolevat etuutesi ja voit halutessasi tarkastella niiden käyttöehtoja klikkaamalla kohtaan « katso lisätietoja täältä» . Otathan huomioon, että alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Mikäli sis teet palautuksen tuotteille, joihin olet käyttänyt alennuskoodia, ei sinun ole enää mahdollista käyttää samaa koodia uutta tilausta tehdessäsi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Miksi alennuskuponkini tai lahjakorttini ei toimi ?
    Saat tietoa alennnuskoodien ja lahjakorttien käyttöehdoista alennuskupongin alapuolelta kohdasta « katso lisätietoja täältä » . Lahjakortit ja alennuskupongit löydät klikkaamalla « käyttäjätilini » ja sen jälkeen Omat etuni ». Otathan huomioon, että alennuskoodeja ei voi käyttää jo alennetuille tuotteille. Alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä ja niissä saattaa olla minimiostoraja. Alennuskoodeja ei voi käyttää yhteistyökumppanituotteiden tilaamiseen.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Kuinka voin käyttää alennuskoodini tai lahjakorttini ?
    os sinulla on alennuskuponki tai lahjakortti käyttäjätililläsi osiossa « Omat etuni », voit käyttää sen hyväksesi tilausta tehdessäsi, tilauksen maksusivulla kohdassa 2 ”Alennuskoodi”. Syötä alennuskoodisi sille varattuun kenttään, tai valitse lahjakorttisi esillä olevasta pudotusvalikosta ja se tullaan yhdistämään tilaukseesi automaattisesti. Tämä pudotusvalikko on näkyvillä ainoastaan jos sinulla on voimassaoleva lahjakortti käytettävissäsi. Mikäli alennuskoodisi on voimassa ja sen käyttöehdot täyttyvät kyseiselle tilaukselle, alennus lasketaan tilaukseen automaattisesti. Jos ruudulle ilmestyy virheilmoitus, tarkista, että tilauksesi täyttää alennuskoodin käyttämiseksi edellytettävät ehdot (kuponkien ehdot näet käyttäjätililtäsi, osiosta «Omat etuni» ja «katso lisätietoja täältä»).
    Huomio:
    1. Spartoon alennuskoodit ja lahjakortit eivät ole yhdistettävissä Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin, jotka ovat erotettavissa maininnasta « Kumppanituote ».
    2. Alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Mikäli palautat tuotteen, ei sinun ole enää mahdollista käyttää samaa alennuskoodia uutta tilausta tehdessäsi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Miksi alennustani ei voi yhdistää alennusmyyntituotteisiin ?
    Alennuskoodeja ei pysty yhdistämään muiden alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Saat lisätietoa alennuskuponkien käyttöehdoista käyttäjätilitäsi otsikon « Omat etuni » alta kohdasta « lahjakorttini » ja valitsemalla « Katso lisätietoja täältä » . Alennuskuponkeja ei pysty käyttämään alennusmyyntituotteille eikä jo tarjouksessa oleville tuotteille. Mutta ei hätää, säilytä alennuskoodisi seuraavaa tilausta varten.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Poista asiakastilini

    Poista asiakastilini

    Poista asiakastilini
    Voit poistaa asiakastilisi suoraan oman asiakastilisi kautta. Suosittelemme, ettet poista käyttäjätiliäsi ennen kuin viimeisimmästä tilauksestasi on kulunut vähintään 30 päivää. Käyttäjätilin poistamisen jälkeen et enää pysty tekemään tilaukselle palautuspyyntöä. Mikäli haluat poistaa käyttäjätilisi, klikkaa painiketta « Käyttäjätilini » ja sen jälkeen « Poista käyttäjätilini ». Vahvista pyyntösi syöttämällä salasanasi. Käyttäjätilisi poistetaan välittömästi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Salasana

    Salasana

    Olen unohtanut salasanani
    Kehotamme sinua ensin tarkistamaan, että olet kirjautunut käyttäjätilillesi sillä sähköpostiosoitteella, jota olet käyttänyt käyttäjätiliä luodessasi. Jotta voit kirjautua sisään, täytyy sinun olla luonut Spartoo -käyttäjätili. Mikäli olet ainoastaan kirjoittanut sähköpostiosoitteesi saadaksesi uutiskirjeemme, tämä ei tarkoita, että olet vielä luonut käyttäjätilin. Mikäli et edelleen onnistu kirjautumaan käyttäjätilillesi, voit vaihtaa salasanasi seuraavalla tavalla: Klikkaa ensiksi kohtaan « käyttäjätilini » sivustomme oikeassa yläkulmassa. Valitse tästä « Olen jo ASIAKAS, Kirjaudun sisään » ja klikkaa « Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.» .Syötä sähköpostiosoitteesi ja vahvista pyyntösi. Saat hetken kuluttua meiltä sähköpostiviestin ja linkin, jonka kautta pääset muuttamaan salasanasi. Syötä uusi haluamasi salasana kahdesti ja vahvista. Uusi salasana astuu voimaan välittömästi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Haluaisin muokata salasanaani
    Muokkaaksesi salasanaasi kirjaudu ensin käyttäjätilillesi. Voit vaihtaa salasanasi käyttäjätililläsi vasemmasta reunasta otsikon « käyttäjätilini » alta kohdasta « Salasanani »
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Salasanani ei toimi
    Jos et onnistu kirjautumaan sisään käyttäjätilillesi, voit vaihtaa salasanasi seuraavalla tavalla: Klikkaa ensiksi kohtaan « käyttäjätilini » sivustomme oikeassa yläkulmassa. Valitse tästä « Olen jo ASIAKAS, Kirjaudun sisään » ja klikkaa « Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.» .Syötä sähköpostiosoitteesi ja vahvista pyyntösi. Saat hetken kuluttua meiltä sähköpostiviestin ja linkin, jonka kautta pääset muuttamaan salasanasi. Syötä uusi haluamasi salasana kahdesti ja vahvista. Uusi salasana astuu voimaan välittömästi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Uutiskirjeet

    Uutiskirjeet

    Uutiskirjetilausten muokkaus ja hallinta
    Mikäli haluat muokata uutiskirjetilauksiasi, tulee sinun kirjautua käyttäjätilillesi. Klikkaa sitten « käyttäjätilini » -otsikkoa sivun vasemmasta reunasta ja valitse siitä « Uutiskirjetilaukseni » .

    Jos haluat saada uutiskirjeemme, valitse haluamasi vaihtoehto kohdasta 2 « Hallitse uutiskirjetilauksia » . Mikäli et halua saada uutiskirjeitä, poista rasti ruudusta.

    Muista lopuksi vahvistaa tekemäsi muutokset painamalla "vahvista" painiketta!
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Peruta uutiskirjeet
    Uutiskirjeen voit peruuttaa kirjautumalla sisään «Käyttäjätilillesi», ja menemällä sen jäkeen kohtaan «Käyttäjätilini» ja edelleen «Uutiskirjetilaukseni» .

    Klikkaa sitten painiketta « En halua vastaanottaa uutiskirjettä Spartoolta ja sen yhteistyökumppaneilta. » (kolmas vaihtoehto) ja valita ne uutiskirjeet, joita et enää halua vastaanottaa. Muista lopuksi vielä painaa "vahvista" -painiketta!
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Ystäväkutsut

    Ystäväkutsut

    Ystäväohjelma
    Voit ansaita euroja kutsumalla mukaan ystäviäsi. Heti ystäväsi ensimmäisen tilauksen yhteydessä voitat 10 euroa. Tilaus lasketaan tilillesi 30 päivän vahvistusjakson jälkeen jos tilauksen arvo on yli 50 euroa ja jos yhtään tilauksen tuotetta ei palauteta. Ystäväsi voittaa myöskin 10 euroa ensimmäisen tilauksensa yhteydessä.
    Kuinka voin tehdä ystäväkutsun?
    Kun ystäväsi on luonut käyttäjätilin Spartoon nettisivuilla, täytyy hänen kirjoittaa sähköpostiosoitteesi kohtaan « Ystäväni sähköpostiosoite ». Voit myös tehdä ystäväkutsun tuttavillesi täyttämällä lomakkeen Ystäväni-otsikon alapuolelta.
    Ehdot:
    Voit kutsua enintään 100 ystävää ja ansaita 1000 euroa. Keräämäsi voitot annetaan sinulle lahjakortteina, jotka ovat voimassa vuoden ajan sivustollamme. Jos tilillesi on kertynyt vähintään 20 euroa, voit pyytää että se muutetaan lahjakortiksi. Huomio : vain ja ainoastaan Spartoon tuotteista voidaan ansaita euroja ystäväkutsujen avulla. Tuotteet maininnalla « Kumppanituote » eivät kuulu tähän ohjelmaan. Et myöskään pysty käyttämään ystäväkutsu-ohjemasta saatuja etuuksia tai lahjakortteja yhteistyökumppanituotteen tilaamiseen.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Ota yhteyttä

    Osta tukkuun

    Osta tukkuun Spartoolta

    Osta tukkuun Spartoolta
    Kiitos kiinnostuksestasi sivustoamme kohtaan. Spartoon tavoitteena on myydä kenkiä Internetissä henkilöasiakkaille. Emme siksi tee myyntiä jälleenmyyjille.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Ota yhteyttä

    Ota yhteyttä

    Haluaisin hakea töihin Spartoolle
    Jos haluat liittyä nuoreen ja dynaamiseen tiimiimme, tutustu avoimiin työpaikkoihin ja harjoittelupaikkoihin sivustollamme klikkaamalla seuraavaa linkkiä : http://www.spartoo.fi/recrutement.php Lähetä hakemuksesi meille ja vastaamme sinulle mahdollisimman pikaisesti.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Haluan aloittaa yhteistyökumppanuuden Spartoon kanssa
    Mikäli haluat aloittaa MarketPlace-kumppanuuden kanssamme ja myydä tuotteitasi sivustollamme, lähetä hakemuksesi osoitteeseen marketplacefi@spartoo.com ja ilmoita seuraavat tiedot : - Etu- ja sukunimi - Yrityksen nimi - Nettisivu - Minkä tyyppisiä tuotteita on saatavilla - Osoite - Merkit - Sähköpostiosoite - Puhelinnumero
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
    Haluan tehdä yhteistyötä Spartoon kanssa
    Mikäli olet kiinnostunut tekemään yhteistyötä, voit tehdä meille yhteistyöpyynnön osoitteessa https://www.spartoo.fi/affiliation.php
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tutustu Spartoo-sovellukseen
    Klikkaa tästä

    Ja anna itsellesi mahdollisuus voittaa 100€ liittymällä paneeliimme

    Seuraa meitä

    Copyright © 2006 - 2024